Timo

Důvěru v nás vložil také největší český výrobce spodního prádla firma Timo. Měli jsme tu čest vytvořit e-shop na míru s napojením na účetní a skladový systém. Dlouhá léta jsme také zajišťovali komplexně internetový marketing. 

 

Plný funkcí na míru, takhle by se stručně dal charakterizovat e-shop pro firmu Timo. Kromě komplexní řízení skladů napojeného na prodejny, pokročilých marketingových funkcí a opravu „sexy“ designu jsme detailně ladili uživatelskou přívětivost. Odměnou pak byl každoroční růst obratu v řádech desítek procent.

 

Bannery pro web

Bannery s akčními nabídkami a novinkami jsou pro „fashion e-commerce“ velmi důležité. U firem, kde je již nezanedbatelná návštěvnost na hlavní stránku přes brand je vlastně indexová stránka takovou výkladní skříní celého e-shopu. Proto jsme pravidelně vytvářeli a aktualizovali bannery tak, aby byly pro uživatele atraktivní a hlavně jej stále směřovali na akce, slevy a novinky firmy.

Landing Page

Prádlo firmy Timo je opravdu kvalitní a šijí jej české ženy. Proto je jeho cena zpravidla vyšší než u konkurence. Jak tyto prodejní argumenty správně „vysvětlit“ potenciálním zákazníkům? Jednoznačně pomoci takzvaných Landing Page, neboli speciálně vytvořených vstupních stránek. Tyto na míru zhotovené vstupní stránky pro speciální kolekce mají vždy vyšší konverzní poměr a dokážou mnohem lépe prezentovat produkt než-li klasická produktová karta e-shopu.

E-mailing

E-mailové kampaně patři jistě mezi pilíře internetového marketingu každé fashion značky. Kromě toto, že zpravidla mají opravdu zajímavý poměr cena/výkon jsou skvělé k budování brandu. U klienta Timo jsme e-mailové kampaně realizovali pomocí nástroje Mailchimp. Kromě pravidelných kampaní s novinkami, slevami a výprodeji jsme využili i pokročilou automatizaci. Automatizovali jsme kampaně pro svátek a narozeniny. Díky datům z Mailchimp jsme mohli také využít segmentaci, kdy jsme vytvořili skupiny zákazníků podle jejich zájmu o skupiny produktů a distribuovali jsme tak opravdu personalizovaný obsah.

PPC a Facebook kampaně

Jednotlivé „kreativy“ pro display PPC kampaně i Facebook Ads reklamy kopírují hlavní vizuál značky.  Samozřejmostí jsou animace, díky kterým snáze upoutají pozornost. Bannery využíváme jednak v akvizičních kampaních tak pro remarketing. Každá nová kolekce spodního prádla a plavek byla vždy podpořena originální sadou bannerů.

Animovaný remarketingový banner pro Timo
Animovaný banner
Animovaný banner pro Timo
Animovaný banner